Svara och påverka! - En enkät om klienttillfredsställelse inleds på hälsovårdscentralens verksamhetsställen
En klientenkät genomförs på Borgå hälsovårdscentrals verksamhetsställen under september–oktober. Enkäten kan besvaras 24.9–14.10.2018.
Syftet med enkäten är att få information om hur hälsocentralens tjänster motsvarar behoven hos de kommuninvånare som använder tjänsterna. Svar på enkäten önskas företrädesvis via webben, men också pappersblanketter delas ut på verksamhetsställena.
Enkäten är öppen 24.9–14.10.2018.
Resultaten utnyttjas för att utveckla verksamheten. Enkäten är riksomfattande och den genomförs i samarbete med Institutet för hälsa och välfärd (THL).
Tilläggsuppgifter ger planerare Noona Heikkilä, noona.heikkila@borga.fi, tfn 040 7567 670
24.9.2018 11:45
Categories: Hälsovård Familje- och socialtjänster